piątek, 7 grudnia 2012

SPACER PO OGRODZIE

Wrażenia z wernisażu 5.10.2012 r......

Za oknem deszcz, wiatr, szarawo 5 pazdziernika godz 17,00 
ja czekam już w MAGAZYN CAFE na gości, 
pierwsza wystawa, zdenerwowanie, oczekiwanie.....

Goście przybyli tłumnie rodzina, przyjaciele....media, TV regionalna.
 W małym ale pięknym nastrojowym wnętrzu kawiarni przestrzeń się wypełniła....:)


Wernisaż otworzyła właścicielka kawiarni Pani Alina Sztykowska. 
Komisarzem wystawy był Andrzej Binkowski,
 który  jednocześnie był autorem wierszy lirycznych,
 inspirowanych moimi obrazami.

Wieczór umilił nam występ młody, zdolny pianista Adam Łukaszewski.
Przy akompaniamencie pięknej muzyki 
deklamacji podjęła się i przepięknie jej to wyszło Pani Eva Maria Libera-Grodzki.

Jestem wzruszona ilością gości, kwiatów, wielu życzliwych słów i gratulacjom.
Wieczór był przepiękny o takim właśnie marzyłam.
Chciałabym jeszcze raz podziękować za pomoc, motywacje, wparcie 
przy zorganizowaniu wystawy Andrzejowi Binkowskiemu, 
Irenie Kurzawie, Evie Marii Libara Grodzki,rodzinie oraz córkom. 
Wszystkim gościom dziękuje za przybycie oraz
 za uśmiech i radość który towarzyszył  tego niezapomnianego wieczoru.


ZAPRASZAM 
do końca pazdziernika do Magazyn Cafe na moją wystawę
 "SPACER PO OGRODZIE", żeby w nastrojowym, pięknym klimacie
 nabrać optymizmu na jesienne dni. 
Napić się kawy, herbaty przy muzyce 
i w otoczeniu moich obrazów pełnych światła i kolorów.





Zapraszam do obejrzenia innych stron gdzie można się zapoznać z moją twórczością.


Obecnie przygotowuje się do indywidualnej wystawy, 

mam nadzieję że juz niedługo będę mogła poinformować
 na swojej stronce kiedy to nastąpi.

Ostatnim największym moim sukcesem twórczym
 jest zdobycie Grand Prix za obraz "MALWY"
w Ogólnopolskim Biennale Plastyki Dąbrowa Górnicza 2012.



Wystawa wraz z uroczystym wernisażem
 odbędzie się 20.10.2012 o godz. 17.00 
w Muzeum Miejskim "Sztygarka" w Dąbrowie Górniczej.
ZAPRASZAM :)


Dziękuję wszystkim którzy mnie wspierają,


inspirują i dają dużo energii do dalszej pracy twórczej jak i
rozwojem nad samym sobą aby odnaleźć własną drogę...



"....bo nie żyję ani w przeszłości, ani w przyszłości.


 Dla mnie istnieje tylko dzisiaj i nie obchodzi mnie nic więcej.
Jeśli kiedyś uda Ci się trwać w teraźniejszości, 
staniesz się szczęśliwym człowiekiem...." Paulo Coelho



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz